A állásra való jelentkezéshez be kell jelentkezned, vagy, ha még nincs fiókod, regisztrálhatsz egyet.

Az Auchan egy francia nemzetközi kiskereskedelmi csoport és multinacionális vállalat, melynek központja Franciaországban, Croix-ban (Lille) van. Az Auchan jelenleg 287.000 munkavállalót foglalkoztat és 1774 áruházat üzemeltet a világ 12 országában.

Legyél csapatunk tagja! Ragadd meg a lehetőséget!


Feladatok

  • Vásárlói érdeklődés, és reklamáció kezelés telefonon
  • A híváskezeléshez kapcsolódó adminisztráció
  • Kimenő hívások kezdeményezése
  • Vásárlói közösségépítés online felületeken
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal
  • Keresztértékesítés

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Call Centerben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos számítógépes ismeret (Excel, Word, Power Point, Facebook),
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Önállóság
  • Ügyfélbarát kommunikáció szóban és írásban
  • Problémamegoldó készség

Előnyök

  • Social média felületek ismerete
  • telefonos értékesítési tapasztalat
  • Kereskedelmi jogi alapismeretek, angol nyelvtudás

Juttatások

  • A munkaerőpiaci változásokat követő versenyképes alapbér, mely a teljesítmény arányában továbbfejlődik
  • Cafetéria kártya
  • Többrétű prémiumrendszer
  • 5% vásárlási kedvezmény
  • A hazai kiskereskedelmi szektorban egyedülálló munkavállalói részvényesi program
  • Belépéskor szakmai képzés és pártfogó melletti betanulás
  • Fejlesztési programokban való részvételi és előmeneteli lehetőség
  • Szociális háló - széleskörű élet és balesetbiztosítási rendszer
  • Szociális támogatás a váratlanul nehéz helyzetbe került munkatársak számára
  • Publikálva: 2019-11-04
  • Munkaviszony: Határozatlan időre
  • Foglalkoztatás: Teljes munkaidős
  • Iskolai végzettség: Középiskolai érettségi
  • Jelentkezési határidő: 2019-11-16
Auchan Magyarország Kft.

Munkavégzés helye

Budaörs Központ