A állásra való jelentkezéshez be kell jelentkezned, vagy, ha még nincs fiókod, regisztrálhatsz egyet.

Az Auchan egy francia nemzetközi kiskereskedelmi csoport és multinacionális vállalat, melynek központja Franciaországban, Croix-ban (Lille) van. Az Auchan jelenleg 287.000 munkavállalót foglalkoztat és 1774 áruházat üzemeltet a világ 12 országában.

Legyél csapatunk tagja! Ragadd meg a lehetőséget!


Feladatok

  • A Call Center stratégiájának kialakítása, valamint a területen dolgozó kollégák irányítása és motiválása
  • A Call Center működéséhez szükséges erőforrások tervezése az azokkal való hatékony gazdálkodás
  • A Call Center tevékenységéhez kapcsolódó társosztályokkal való kapcsolattartás és stratégiai tervezés
  • Részvétel a vállalati ügyfélélmény-teremtés stratégia megvalósításában.
  • A Call Center tevékenység portfóliójának bővítése és az ehhez kapcsolódó folyamat-fejlesztési javaslatok végig vezetése
  • A Call Center folyamatokat érintő, külső és belső szabályozói változások nyomon követése
  • Az ügyfélkezelési és telefonos értékesítési folyamatok működésének vizsgálata, a működési problémák kezelésének támogatása, fejlesztési lehetőségek azonosítása, a folyamat minőségi javítását célzó tevékenységek kezdeményezése és koordinálása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (közgazdasági vagy HR előnyt jelent)
  • Legalább 5 éves ügyfélkapcsolati/értékesítési, ill. call center területen tapasztalat, amelyből 2 év vezetői gyakorlatot jelent
  • Nagyvállalati rendszerek ismerete (ügyfélnyilvántartás, CC menedzsment, folyamattervezés, teljesítményértékelés)
  • Word, Excel magas szintű ismerete
  • Rendszerben való gondolkodás
  • Operatív vezetői skill
  • Ügyfélorientált hozzáállás
  • Kiemelkedő szintű problémamegoldó képesség
  • Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő képesség

Előnyök

  • Call center vezetési tapasztalat
  • Kereskedelemben szerzett vezetői tapasztalat
  • Telefonos értékesítési tapasztalat
  • Angol vagy francia legalább középszintű nyelvtudás

Juttatások

  • A munkaerőpiaci változásokat követő versenyképes alapbér, mely a teljesítmény arányában továbbfejlődik
  • Cafetéria kártya
  • Többrétű prémiumrendszer
  • 5% vásárlási kedvezmény
  • A hazai kiskereskedelmi szektorban egyedülálló munkavállalói részvényesi program
  • Belépéskor szakmai képzés és pártfogó melletti betanulás
  • Fejlesztési programokban való részvételi és előmeneteli lehetőség
  • Szociális háló - széleskörű élet és balesetbiztosítási rendszer
  • Szociális támogatás a váratlanul nehéz helyzetbe került munkatársak számára
  • Mobil telefon
  • Laptop
  • Publikálva: 2019-11-07
  • Munkaviszony: Határozatlan időre
  • Foglalkoztatás: Teljes munkaidős
  • Iskolai végzettség: Főiskolai / Egyetemi diploma
  • Jelentkezési határidő: 2019-12-06
Auchan Magyarország Kft.

Munkavégzés helye

Budaörs Központ